0
FB Infolinia: 32 356 75 80, mail: sklep@4turbo.pl
Język:
polski
English
0

Twój koszyk jest pusty.

Producenci

Twoje Mitsubishi lub Subaru wydaje Ci się za słabe? Chcesz dodać parę dodatkowych koni swojemu EVO lub STI?

Potrzebujesz zestroić samochód sportowy? Chcesz sprawdzić, czy Twoje modyfikacje dały oczekiwany efekt?

Zapraszamy do sprawdzenia osiągów samochodu na nowoczesnej hamowni podwoziowej 4x4!

Nasza hamowania pozwala na precyzyjne pomiary oraz poddawanie silnika obciążeniom w celach diagnostycznych na najwyższym światowym poziomie.

W bezpiecznych warunkach badamy funkcjonowanie jednostki napędowej i budujemy mapy sterownika silnika.

 

 

Przed przyjazdem na hamownię prosimy o przygotowanie i weryfikacje następujących rzeczy w samochodzie:

  1. Paliwo
    Prosimy o przyjechanie samochodem z napełnionym zbiornikiem paliwa przynajmniej w połowie (maksymalnie ¾). Prosimy o paliwo PB98.
  2. Gniazdo sondy Lambda
    Prosimy o weryfikacje czy w układzie wydechowym jest gniazdo na drugą sondę Lambda (montujemy nasz sprzęt diagnostyczny) oraz sprawdzenie czy sonda (lub jej zaślepka) nie jest zapieczona i bez problemu się odkręca.
  3. Dobór opon
    Na hamowni osiągamy prędkości maksymalne samochodów, dlatego w trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo prosimy o montaż opon nie starszych niż 6 lat.
  4. Silnik i skrzynia biegów
    Przed wizytą na hamowni prosimy o weryfikacje stanu technicznego silnika oraz układu przeniesienia napędu – prosimy o usunięcie jakichkolwiek wycieków.
  5. Udostępnienie punktów w nadwoziu do mocowań pasów na hamowni. Jeżeli jest płyta pod silnikiem, dyfuzor, spliter, prośba o jego/ich zdemontowanie.
  6. Weryfikacje stanu oleju oraz ilości płynu chłodzącego w silniku – prośba o utrzymywanie maksymalnych stanów.
  7. Nowy filtr powietrza jest zawsze mile widziany.
  8. Geometria kół jest sprawdzona, a w samochodzie nie są ustawione kąty pochylenia kół większe niż 2 stopnie. Jeżeli samochód jest w trakcie budowy – prosimy ustawić geometrię do jazdy na wprost.
  9. Koła przy dociążonym samochodzie nie obcierają o żaden element samochodu (błotnik, amortyzator itp.).
  10. Prześwit samochodu powinien być nie mniejszy niż 125mm.
  11. Mocowanie pasów w samochodzie powinno być w pełni dostępne, bez ryzyka uszkodzenia elementów nadwozia lub konfliktu z układem wydechowym.