Przed zakupami
kliknij aby rozwinąć odpowiedź.Części i akcesoria można zamówić na kilka sposobów:
Dokonaj zakupu części przez eSklep. Jeżeli podasz numer VIN samochodu w komentarzu zamówienia, to Dział Sprzedaży dodatkowo sprawdzi poprawność doboru części.
Prześlij zapytanie e-mailem. Prosimy o przesłanie dokładnej listy części oraz numeru VIN samochodu. Dodatkowe zdjęcia lub informacje będą mile widziane. Nasi specjaliści przygotują dla Państwa pisemną ofertę oznaczoną indywidualnym numerem. W sprawie tej oferty/zamówienia prosimy o kontakt ze sprzedawcą, który ją przygotował.
Zadzwoń do Działu Sprzedaży. Prosimy o przygotowanie numeru VIN oraz dokładnej listy części. W trosce o wysoką jakość obsługi (dostawę prawidłowych części) preferujemy zapytania pisemne, które dają większą pewność, że wszystkie części oraz Państwa dane są prawidłowe.
Przyjedź do siedziby naszej firmy i dobierz części z pomocą naszego specjalisty. Prosimy o wcześniejsze umówienie terminu.
Tak. Można dokonywać zamówień bez logowania czy rejestracji.
Tak, jesteśmy otwarci na współpracę. Dostarczamy części do wielu firm w kraju i zagranicą.
Każdy towar w sklepie posiada informację graficzną o dostępności.
Części, których nie ma dłuższy czas są dostępne na zamówienie z krótkim czasem dostawy. W takim przypadku prosimy o wysłanie zapytania na adres sklep@4turbo.pl.
Przy każdej części dostępnej w naszym sklepie widnieje nazwa oraz logo producenta.
Tak, sprzedajemy tylko i wyłącznie oryginalne części danego producenta. Wszystkie części są oryginalnie zapakowane i dostarczane przez renomowanych i sprawdzonych przez nas dostawców. Każda część ma przypisanego producenta (patrz punkt 5.). Nie sprzedajemy zamienników.
Tak, sprzedajemy tylko i wyłącznie nowe części.
Części można wyszukać kilkoma sposobami:
Wybór marki -> wybór modelu -> wybór grupy kategorii -> wybór części.
Wyszukiwarka znajduje się po lewej stronie, wpisz szukaną przez siebie część (nazwę lub jej numer).
Prześlij wiadomość e-mail z listą potrzebnych części, zdjęciami części lub uszkodzonego samochodu oraz nr VIN samochodu. Zwrotnie otrzymasz ofertę zawierającą właściwie dobrane części.
Części samochodowe zawsze opisywane są z pozycji osoby siedzącej za kierownicą.
W zależności od wielkości i cykliczności zamówień istnieje możliwość negocjacji cen.
Nasz eSklep to zbiór części najbardziej popularnych, najczęściej kupowanych oraz najbardziej pożądanych na rynku. Natomiast możemy sprowadzić każdą część z katalogu producentów, których nie znajdziesz u nas na stronie. W celu zakupienia tego typu części wyślij zapytanie na adres sklep@4turbo.pl.
Podczas składania zamówienia w eSklep lub przesyłania zamówienia w wiadomości e-mail prosimy o podanie numeru VIN samochodu. Dzięki temu będziemy mogli zweryfikować, czy wybrane części będą pasowały do danego samochodu.
Jest możliwość zakupu części bez podatku VAT (rachunek 0% VAT) przez firmy zagraniczne z Unii Europejskiej (posiadające aktywny numer NIP w EU – VIES http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=pl ) lub na export poza Unię Europejską. Jeżeli chcą Państwo kupić części bez podatku VAT to prosimy przed zamówieniem o kontakt z Działem Sprzedaży podając dokładny adres firmy i europejski numer NIP. Po prawidłowej weryfikacji Państwa danych możemy ustawić ceny w sklepie netto (0% VAT).
Uwaga: Przy zakupach w cenach netto wymagany jest odbiór osobisty lub dostawa na zagraniczny adres klienta. W takich przypadkach nie możemy dostarczać towaru na adres inny niż na dokumencie sprzedaży.
Dostępne sposoby dostaw zamówionych części:
Dostępne metody płatności:
Tak, płatność kartą kredytową, debetową lub internetową możliwa jest za pośrednictwem systemu płatności PayPal lub Dotpay. Więcej informacji: paypal.com, dotpay.pl.
Tak, mamy klientów na całym świecie i możemy dostarczyć części na każdy kontynent.
W przypadku części dostępnych od ręki zamówienia są wysyłane tego samego dnia.
Kurier DHL odwiedza nas codziennie o godzinie 13.00, a kurier UPS o godzinie 16.00.
Czas realizacji zamówień części dostępnych na zamówienie ustalany jest indywidualnie.
Nie prowadzimy serwisu i nie mamy możliwości montażu zamówionych części.
Nasze gadżety są dostępne w stosownym dziale w eSklepie. Nasze naklejki na spoiler możemy wysłać kurierem w cenie 20,00zł (płatne przy odbiorze). Prosimy o podanie koloru samochodu i przesłanie wiadomości na info@4turbo.pl.
W trakcie zakupów
kliknij aby rozwinąć odpowiedź.Towar wysyłamy za pośrednictwem firm DHL, UPS lub Raben.
Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się wysłana paczka można sprawdzić na stronie internetowej spedycji, po wpisaniu numeru listu przewozowego w polu monitorowania paczek.
DHL - www.dhl.com.pl/en/express/tracking.html
UPS - https://www.ups.com/tracking/tracking.html
Raben - https://www.raben-group.com/customer-zone/shipment-tracking
Numer listu przewozowego prześlemy Państwu w SMS'ie lub mailu potwierdzającym wysłanie paczki z naszego magazynu.
DHL i UPS dostarcza przesyłki krajowe zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od chwili nadania.
Przesyłki międzynarodowe głównie wysyłane są kurierem UPS. Dokładny czas dostawy zależy od rozmiarów oraz sposobu transportu. Paczki wysyłane usługą Standard UPS dostarczane paczki są na terenie Europy w ciągu 2 do 5 dni roboczych.
Czas dostawy przesyłki usługą UPS Express Saver lub DHL Express, to 1 dzień (next day delivery).
Numer konta bankowego, na który należy dokonać zapłaty za zamówione części w przypadku wyboru tej formy płatności otrzymasz w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia.
Prosimy o przelewanie pieniędzy na odpowiednie konto w zależności od waluty.
Numery kont dostępne są także w zakładce Kontakt na stronie www.4turbo.pl
Po zakupach
kliknij aby rozwinąć odpowiedź.Tak, możliwy jest zwrot lub zamiana w przypadku zakupów przez osoby prywatne. Uprzejmie prosimy o przemyślane zakupy oraz o podawanie numeru VIN, żeby uniknąć zwrotów i wymian.
Zwroty od firm i instytucji będą możliwe tylko i wyłącznie w uzasadnionych przypadkach!
Szczegółowe zasady zwrotów dostępne są w Regulaminie (patrz paragraf §38 – Odstąpienie od umowy).
Pieniądze za zwrócony towar prześlemy poprzez PayPal lub przelewem (w zależności od sposobu płatności) po otrzymaniu i weryfikacji zwracanego towaru.