0
FB Infolinia: 32 356 75 80, mail: sklep@4turbo.pl
Język:
polski
English
0

Twój koszyk jest pusty.

Producenci

Powrót

Blok silnika Subaru Boxer Diesel 2011+ - 11010AB253

Producent: Subaru Boxer Diesel
Subaru Boxer Diesel

Cena brutto 12 000,00 PLN Cena netto 9 756,10 PLN

Powiadom mnie o dostępności

W magazynie: Zapytaj o dostępnośćZapytaj o dostępność

Opis

Blok silnika Subaru 2.0 Diesel 2011+ - 11010AB253

 

Do kompletu polecamy:

 

W ofercie posiadamy także shortblocki - gotowe złożone zestawy składające się z bloku silnika, wału z panewkami, korbowodów oraz tłoków.

 

Oryginalne części do silników Subaru Boxer Diesel o oznaczeniu EE20 stosowanego w wielu modelach Subaru takich jak: Impreza, Forester, XV, Legacy, Outback. W naszej ofercie posiadamy wszystkie części niezbędne do obsługi silnika jak i napraw.

 

Na jakości nie warto oszczędzać


Blok silnika ma wiele zastosowań. Jednym z nich (i zarazem chyba najważniejszym) jest łączenie ze sobą wszystkich podzespołów najważniejszej części samochodu. Blok bywa nazywany również kadłubem lub bazą, do której mechanicy przymocowują cały osprzęt, a zatem m.in. prądnice oraz pompy paliwowe i wtryskowe. Posiada dość zwartą budowę, dzięki czemu sam silnik jest w stanie uzyskać możliwie najmniejsze gabaryty, co jest szczególnie ważne, ponieważ później, jeśli zajdzie taka konieczność, można łatwo dokonać jego demontażu.

Cylindry znajdujące się w bloku są ulokowane blisko siebie, a to sprawia, iż jesteśmy w stanie uzyskać potrzebne chłodzenie. Tyle teorii. W praktyce nie wygląda to, niestety, tak różowo, jak w powyższym opisie, ponieważ części samochodowe mają to do siebie, że dość często potrafią odmówić posłuszeństwa. W przypadku aut sportowych, które są w stanie rozpędzić się do znacznie większej prędkości niż pozostałe, usterki zdarzają się jeszcze częściej. Blok silnika także ulega uszkodzeniom, dlatego przy jego wyborze warto zainwestować w odpowiednią jakość.

 

Blok, który nigdy nie zawodzi

Silnik Subaru Diesel potrzebuje odpowiedniego bloku, który wesprze jego pracę. Jeżeli więc jesteś jednym ze szczęśliwców posiadających w swym garażu auto od japońskiego producenta, polecamy zgłosić się do 4Turbo po oferowany artykuł. Blok jest łatwy w montażu i posiada wszystkie potrzebne otwory do zamocowania w nim innych niezbędnych podzespołów.

 

Jako ciekawostkę warto dodać, iż początkowe silniki Diesla ulegały dość poważnym awariom - pękał wał korbowy, który znajduje się właśnie w bloku silnika. Efektem pęknięcia była awaria silnika, awaria bloku, wału a także równie często korbowodów lub tłoków. Subaru wielkorotnie poprawiało ten element.

 

W ostateczności powstała wersja, która według zapewnień producenta, nie będzie już ulegać podobnym awariom. Naprawa silnika najbardziej opłacalna jest w momencie zakupu kompletnego short blocka, przygotowanego przez fabrykę. Wtedy wystarczy dokupić odpowiednie uszczelki pod głowicę oraz śruby głowic i przykręcić swoje głowice do nowego silnika w praktycznie najnowszej, poprawionej przez producenta wersji.

 

Cechy towaru

Cena netto 9 756,10 PLN

Podatek VAT 23%

Cena brutto 12 000,00 PLN

Waga 33,785 kg

Kod EAN 11010AB253

Strona producenta www.subaru.com